Promocja literatury i czytelnictwa

Kurhaus Publishing Kurhaus Media sp. z o.o. sp. k. – nr 07275/14

Nazwa wnioskodawcy: Kurhaus Publishing Kurhaus Media sp. z o.o. sp. k.

Nazwa zadania: Wydanie i promocja na terenie Polski książki prof. Krzysztofa Michalskiego pod roboczym tytułem: Eseje o Bogu i śmierci.

 

Numer zadania: 07275/14

Numer w EBOI: 45397/13/A2

 

Program i priorytet:

Promocja literatury i czytelnictwa – Literatura

 

Kwota dofinansowania: 25 000,00 zł

 

Ocena wartości organizacyjnej: 7

Ocena wartości merytorycznej: 57,2

Ocena strategiczna: 25

Ocena końcowa: 89,2

Ocena formalna: OK

 

wojciech kilar muzyka do filmów, go odmiana, wypowiedzenie umowy z zpav wzór, izabela skrybant biografia, rejestr plików, polskie wydawnictwo muzyczne, vmoris agency, praca dla akustyka, akordeon budowa konserwacja działanie, oscar dla idy, orkiestra klezmerska teatru sejneńskiego, osika, urząd miasta kielce szymanowskiego fotograf, skalpel zespół, paweł płoski, so pwn, przysucha cmentarz, pantalony damskie, pko nieruchomości na sprzedaż

yyyyy

Możesz również polubić…